Friday 9 November 2012

RAUDHATUS SAKINAH

Saya dan rakan seperjuangan saya yang lain telah pergi ke pusat ini semasa berada di semester 2 dahulu. Di sini kami belajar bagaimana untuk melakukan sesi dengan orang yang berada di pusat ini. Kami pergi ke tempat ini bagi memenuhi jam kredit kami bagi subjek perkembangan personaliti. Banyak ilmu yang saya pelajari hasil daripada lawatan ini. Paparan ini hanyalah sebagai pengetahuan dan pengalaman yang saya dapat yang saya ingin kongsikn kepada semua.

  Perbincangan yang dilakukan sebelum lawatan dijalankan

  ni lah rakan seperjuangan dan pensyarah yang terlibat

Tiba sudah....

   Taklimat sebelum sesi dijalankan     
   Sesi yang sedang dijalankan

        ' Tepuk-tepuk sayang' yang diberikan


      Nak balik sudah..

No comments:

Post a Comment